رئیس هیأت بازرسی انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: اعتمادسازی، صداقت، عدالت و جلب اعتماد مردم مهم‌ترین راهبرد این هیأت به‌شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۴۳۵۹۴۴
نویسنده ابوالفضل شمسی

به‌گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ فرشاد طهماسبی روز چهارشنبه در دومین جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان با اشاره به حساسیت و اهمیت انتخابات این دوره تأکید کرد: هیأت نظارت بر انتخابات این استان اعتمادسازی، صداقت، عدالت و جلب اعتماد مردم با قانون‌گرایی را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی افزود: اعضای هیأت بازرسی به‌عنوان ناظران حُسن اجرای قانون در روند برگزاری انتخابات، مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

طهماسبی تصریح کرد: آشنایی اعضای هیأت بازرسی انتخابات چهارمحال و بختیاری با دستورالعمل‌های انتخابات مهم در دستور کار است و بازرسان انتخابات باید اشراف کامل و کافی به قوانین انتخابات داشته باشند.

وی یادآور شد: هیأت بازرسی در کنار هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات تلاش می‌کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و پُرشور باشند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امسال با محور قرار دادن قانون انتخاباتی سالم، قانونی و با مشارکت حداکثری مردم در استان برگزار می‌شود.

وی گفت: پاسخ‌گویی و توجه به مطالبه‌های مردم بهترین تبلیغ، ایجاد انگیزه و اعتمادآفرینی است و باعث حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهد شد.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: اعضای هیأت‌های بازرسی ۱۲ شهرستان استان تعیین و احکام آنان صادر شده است.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها